Subiekt nexo

CENA SRP: 599 PLN netto

    Pokaż wszystkie pozycje
  • Sprzedaż, zakup, magazyn
    • Pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych.
    • Pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych w dowolnej walucie, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ; korekty dokumentów magazynowych, automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury.
    • Faktura sprzedaży z wielu magazynów oraz przypisana do oddziału.
    • Zaawansowane dodawanie pozycji na dokumentach z wizualizacją towaru.
    • Wybór adresu dostawy na dokumentach sprzedaży i wydaniach; możliwość wyboru innego dostawcy w dokumentach zakupu oraz innego odbiorcy w dokumentach sprzedaży oraz zamówieniach.
    • Faktura pro forma.
    • Rozbudowany system zamówień; każda pozycja dokumentu może mieć indywidualny termin realizacji, również wcześniejszy niż termin realizacji całego dokumentu.
    • Rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów paskowych).
    • Automatyczna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i urządzeniach zewnętrznych.  
  • Zamówienia
    • Każda pozycja dokumentu może mieć indywidualny termin realizacji, również wcześniejszy niż termin realizacji całego dokumentu.
    • Zamawiającym może być inny klient niż finalny nabywca oraz odbiorcę towarów.
    • Podczas wprowadzania dokumentu można zdefiniować termin realizacji pozycji, który jest wyliczany na podstawie oczekiwanego średniego czasu dostawy z kartoteki towaru.
    • Możliwość zarezerwowania stanu magazynowego.
    • Możliwość określenia dowolnego adresu i sposobu dostawy.
  • Zlecenia
    • Sprawna obsługa bieżących stanów magazynowych – użytkownik może zamawiać dostawę towaru do stanu optymalnego magazynu, który uwzględnia w nim bieżący poziom towaru, wielkość zamówień od klienta oraz zamówienia niezrealizowane i w drodze dostawy.
    • Ewidencjonowanie zleceń produkcyjnych montażu i demontażu z możliwością zmiany zapotrzebowania na składniki.
    • Możliwość zarezerwowania stanu magazynowego.
  • Płatności
    • Możliwość płatności gotówkowej w wydzielonym stanowisku kasowym.
    • Oprócz gotówki czy kart płatniczych można zdefiniować wiele innych form płatności, np. płatność za pobraniem, bony.
    • Możliwość rejestrowania zakupów dokonywanych przez pracowników; podczas ewidencjonowania takiego dokumentu możliwe rozliczenie zaliczki pobranej przez pracownika.
    • Możliwość cedowania płatności na innego płatnika.
    • Płatności dostępne nie tylko dla dokumentów sprzedaży i zakupu, ale także dla dokumentów magazynowych i zamówień (np. możliwość wystawienia zamówienia lub wydania magazynowego z zaliczką zapłaconą kartą płatniczą).
  • Cennik
    • Możliwość zdefiniowania wielu cenników głównych (dotyczących całego asortymentu).
    • Przypisanie cennika głównego do oddziału oraz możliwość przypisania cennika głównego i dodatkowego klientowi.
    • Asortyment w cenniku może wystąpić wielokrotnie - można w nim określić cenę, domyślny i maksymalny rabat w zależności od jednostki miary i wysokość progu sprzedaży.
    • Możliwość blokowania ceny i rabatu towaru na dokumencie sprzedaży związanym z danym cennikiem.
    • Możliwość definiowania cenników statycznych i dynamicznych. Cennik dynamiczny wylicza cenę wybranego towaru bądź usługi za pomocą zdefiniowanych parametrów (aktualnego kursu, zadanej marży, funkcji kalkulującej cenę bazową) pozycji podczas określonego żądania, np. przy wprowadzaniu ich na specyfikację w dokumencie sprzedaży, w odróżnieniu do cennika statycznego, który zwraca cenę skalkulowaną uprzednio i zapisaną na pozycji tego cennika.
    • Statusy cennika pozwalające opracować poprawnie cennik zanim zostanie wystawiony do publicznej wiadomości. Cennik w trakcie opracowania posiada status „w przygotowaniu”, co oznacza, że jest niedostępny w sprzedaży. Po fazie opracowania cennik otrzymuje status „opublikowany”, który oznacza, że może zostać wykorzystany podczas procesu sprzedaży.
  • Finanse
    • Operacje kasowe z odłożonym skutkiem (niewykonane).
    • Kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony).
    • Możliwość zdefiniowania wielu stanowisk kasowych w obrębie jednej kasy (przydatne m.in. podczas korzystania z sesji kasowych, które są związane ze stanowiskiem oraz raportów kasowych, które dotyczą kasy).
    • Możliwość przypisania form płatności do stanowiska kasowego.
    • Raport kasowy to zbiorczy dokument, który może być przekazany bezpośrednio do księgowości (może być odzwierciedleniem jednej lub wielu sesji kasowych).
    • Spójna obsługa operacji na rachunku bankowym bez względu na sposób prowadzenia rachunku (ewidencjonowanie ręczne, bankowość elektroniczna).
    • Bankowość elektroniczna offline i online.
    • Polecenie przelewu/wpłaty gotówkowej standardowe, podatkowe, ZUS-owe.
    • Możliwość rejestrowania środków w drodze, kończenie rozpoczętego transferu
  • Rozliczenia
    • Podział płatności na rodzaje - dla każdego z nich można określić, jaki typ rozrachunku będzie tworzony dla płatności (np. KP rodzaju spłata tworzy spłatę należności, a rodzaju zaliczka tworzy zobowiązanie).
    • Rozliczenia waluta obca – PLN.
    • Kompensaty rozrachunków.
  • Asortyment
    • Towar może zostać przyporządkowany do wielu działów sprzedaży niezależnych od grup asortymentu, które zdefiniowane są w hierarchicznym słowniku.
    • Nowy sposób definiowania jednostek miar - przeliczniki pomiędzy miarami są zdefiniowane jako licznik i mianownik ułamka zwykłego, co pozwoli zdefiniować takie jednostki jak 1/3.
    • Do jednostek miar przyporządkowane są: opakowanie zwrotne, nazwa fiskalna, kod kreskowy itd. (pozwala to np. zaprogramować kasę tym samym towarem w różnych jednostkach miary, wybrać towar z daną jednostką na dokument za pomocą kodów kreskowych).
    • Jednostki posiadają indywidualną precyzję, którą można zmienić, wprowadzając miarę na dany towar; z jednostką w towarze związany jest kod kreskowy, opakowanie, gabaryty, czyli masa, objętość i wymiary;
    • W kartotece można zdefiniować indywidualnie dla każdego magazynu oprócz stanu minimalnego również stan optymalny, który domyślnie jest wykorzystywany przy zamawianiu towaru u dostawcy.
  • Klienci
    • Możliwość przypisania typu transakcji handlowej i waluty, w jakiej ma zostać domyślnie wystawiony dokument sprzedaży oraz określenia limitu kredytu kupieckiego, który uwzględnia również wydany (dokumenty WZ) towar z magazynu.
    • Indywidualne parametry wydruków - można zdefiniować specjalne wzorce wydruków dla każdego typu dokumentu.
    • Ewidencja przedstawicieli/pracowników klienta.
    • Wieloaspektowość klientów z podziałem klientów na standardowych i potencjalnych (mogą nimi być wszystkie instytucje, pracownicy oraz wspólnicy).
    • Centralizacja informacji o kliencie – możliwość wystawienia dokumentów handlowych pracownikowi i wspólnikowi.
    • Podział klientów na osoby fizyczne i firmy z indywidualnymi atrybutami oraz możliwość przekształcania w obie strony.
    • Mechanizm przestrzegający przed dublowaniem klientów (sprawdzający unikalność NIP) - dane odnalezionego klienta można od razu wpisać np. jako oddział lub centralę lub można je wykorzystać do pracy.
    • Możliwość zdefiniowania wielu adresów – w tym adresów dostaw.
    • Możliwość określenia struktury organizacyjnej klienta (centrala i oddziały).
    • Możliwość zdefiniowania szablonów klientów.
    • Osobne cenniki dla klientów.
  • Urządzenia wewnętrzne
    • Rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych).
    • Serwer kasowy umożliwiający automatyczną synchronizację kartotek asortymentu z kasami fiskalnymi, sprawdzarkami cen i wagami etykietującymi oraz automatyczny odczyt danych o sprzedaży z kas fiskalnych.

Subiekt GT

CENA SRP: 799 PLN netto

    Pokaż wszystkie pozycje
  • Najważniejsze cechy programu Subiekt GT
    • Profesjonalny system magazynowo-handlowy dla małych i średnich przedsiębiorstw.
    • Dostosowany do wymogów i praktyk stosowanych w Unii Europejskiej.
    • Intuicyjny kreator wdrożeniowy umożliwiający łatwe rozpoczęcie pracy z programem.
    • Możliwość elektronicznego wysyłania danych do biura rachunkowego.
    • Ewidencjonowanie użytkowników programu wraz z przydzielaniem im uprawnień do wykonywania określonych operacji.
    • Rozwiązania interfejsowe zapewniające najwyższą ergonomię i wygodę pracy (możliwość uruchamiania modułów w zakładkach jak w przeglądarkach internetowych; rozbudowana parametryzacja list, wyszukiwanie, sortowanie, filtrowanie, zarządzanie kolumnami i wiele innych).
    • Stały monitoring kondycji firmy dzięki szeregowi zestawień.
    • Szereg skrótów klawiszowych umożliwiających obsługę programu wyłącznie za pomocą klawiatury.
    • Możliwość tworzenia własnych raportów i zestawień w oparciu o technologie SQL, XML i COM.
    • Motor bazy danych Microsoft SQL Server 2000, 2005, 2008 lub 2012 zapewniający wysoką wydajność i bezpieczeństwo pracy.
    • Praca w sieci komputerowej lub na pojedynczym stanowisku.
    • Wydruki graficzne (wszystkie) i tekstowe (główne). Możliwość zaawansowanego zarządzania wydrukami graficznymi z poziomu programu, wraz z możliwością ich edycji.
    • Zaawansowane zarządzanie rozrachunkami (tworzenie i rozliczanie), wraz z pełną historią. Rozrachunki wspólne z Rewizorem GT.
    • Licencja na trzy stanowiska w standardzie.
  • Wspólne cechy dokumentów
    • Łatwe wybieranie kontrahentów do dokumentów, zarówno z listy, jak i z mechanizmu InsTYNKT, który pozwala na wyszukiwanie po wpisaniu przez użytkownika fragmentu tekstu związanego z kontrahentem.
    • Łatwe wstawianie specyfikacji towarowej do dokumentów. Wybór towarów dostępny z widocznej listy (możliwość filtrowania), za pomocą mechanizmu InsTYNKT, jak i z użyciem czytnika kodów kreskowych (klawiaturowy lub RS).
    • Podgląd wystawionych już dokumentów oraz możliwość ich edytowania.
    • Generowanie automatycznych dokumentów magazynowych do dokumentów handlowych.
    • Multipodgląd dokumentów w widoku HTML-owym.
    • Możliwość wydruku dokumentu w oparciu o wiele wzorców wydruku graficznych, jak i tekstowych.
    • Możliwość wysyłania dokumentu w formaciePDF drogą elektroniczną.
    • Możliwość drukowania naklejek na towary oraz dla kontrahenta na podstawie zawartości dokumentu.
    • Rozliczanie dokumentu za pomocą jednego kliknięcia, jak również śledzenie historii rozliczenia.
    • Łatwe i rozbudowane możliwości filtrowania i wyszukiwania dokumentów na podstawie szeregu kryteriów.
    • Możliwość dopisywania nowych towarów i kontrahentów do kartoteki w trakcie wystawiania lub edytowania dokumentu.
    • Dostęp do informatora o towarze oraz kontrahencie z poziomu dokumentu.
    • Śledzenie historii cen towaru w trakcie wypisywania dokumentu.
    • Możliwość potraktowania opakowania jako towaru na wybranych dokumentach.
    • Możliwość wpisywania własnych uwag do dokumentu.
    • Możliwość przypisywania dowolnej, definiowalnej kategorii dla dokumentu. Kategorie wykorzystywane są m.in. do filtrowania dokumentów oraz grupowania ich w czasie importu do programów księgowych.
    • Dostępność różnych cen towarów w czasie wystawiania dokumentu.
    • Możliwość parametryzowania ustawień dokumentów.
    • Możliwość unieważniania dokumentów.
    • Wysyłanie i pobieranie dokumentów za pomocą mechanizmu komunikacji plikowej.
    • Ewidencjonowanie i rozliczanie handlu złomem oraz innych na zasadzie odwrotnego obciążenia (reverse charge), wraz z naliczaniem VAT na podstawie faktur wewnętrznych.
    • Naliczanie i rozliczanie podatku akcyzowego od węgla i innych materiałów opałowych.
  • Dokumenty sprzedaży
    • Obsługa podstawowych typów dokumentów: faktur sprzedaży, rachunków sprzedaży, paragonów, paragonów imiennych, faktur detalicznych na podstawie paragonów, korekt faktur, zwrotów detalicznych, faktur zaliczkowych.
    • Konfigurowalność kolejności wydawania towarów: FIFO, LIFO, wg terminów ważności.
    • Ustawianie w dokumencie wyliczania od cen netto lub brutto.
    • Sprzedaż towarów poprzez wartość.
    • Wystawianie dokumentów sprzedaży w różnych walutach po różnych kursach.
    • Pobieranie kursów walut za pomocą mechanizmu InsMail.
    • Możliwość przeliczania wstawionych już pozycji wg innych cen.
    • Obsługa handlu z krajami UE oraz spoza UE.
    • Obsługa transakcji VAT wraz z kodami transakcji.
    • Możliwość sprzedaży usług jednorazowych, czyli takich, których nie chcemy ewidencjonować w kartotece towarów.
    • Ustawianie odpowiednich rabatów w oparciu o domyślny rabat przypisany kontrahentowi, towarom, aktualną promocję lub podany ręcznie.
    • Automatyczne wyliczanie podatku VAT już w fazie wypisywania dokumentu.
    • Definiowanie innego odbiorcy towaru niż płatnik dokumentu.
    • Możliwość dobierania rabatów do zadeklarowanej wartości dokumentu.
    • Obsługa przedpłat od kontrahentów do dokumentów.
    • Płatności gotówkowe, kartami płatniczymi, przelewem, kredytowe, kredytem kupieckim z określonym terminem płatności.
    • Możliwość definiowania do jakiej kasy została dokonana gotówkowa płatność dokumentu.
    • Definiowanie na jaki rachunek bankowy została dokonana płatność przelewem.
    • Fiskalizacja dokumentów na drukarkach fiskalnych, wraz ze statusami fiskalizacji.
    • Tworzenie dokumentów po odbiorze sprzedaży z kasy fiskalnej.
    • Możliwość samodzielnego utworzenia dokumentu fiskalnego, jeśli odbiór sprzedaży z kasy fiskalnej jest niemożliwy.
    • Ustawianie skutku magazynowego – czy dokument ma wydawać towar z magazynu natychmiast po zapisaniu, czy w terminie późniejszym.
    • Łatwe wypisywanie korekt do faktur sprzedaży i zwrotów detalicznych za pomocą jednego kliknięcia na dokumencie.
    • Możliwość wypisania korekt i zwrotów do dokumentów nieistniejących w Subiekcie GT (np. wystawionych przed wdrożeniem programu).
    • Ewidencjonowanie i drukowanie adresu korespondencyjnego oraz adresu dostawy kontrahenta.
    • Obsługa handlu w walutach obcych między polskimi podmiotami.
    • Drukowanie numeru PESEL jako identyfikatora podatkowego osób fizycznych.
  • Dokumenty zakupu
    • Ewidencjonowanie zewnętrznych dokumentów handlowych jako faktury zakupu, rachunki zakupu, korekty faktur zakupu.
    • Możliwość wystawiania faktur zakupu RR dla rolników ryczałtowych.
    • Obsługa wystawiania i potwierdzania not korygujących.
    • Ewidencjonowanie zewnętrznych dokumentów za pomocą ich numerów oryginalnych, jak i nadawanych im numerów w Subiekcie GT.
    • Kontrola unikalności numerów oryginalnych dokumentów.
    • Łatwe wypisywanie korekt do dokumentów oraz not korygujących za pomocą jednego kliknięcia na dokumencie korygowanym.
    • Możliwość skalkulowania cen towarów w kartotece na podstawie cen w dokumencie zakupu.
    • Wystawianie faktur wewnętrznych na podstawie istniejących lub nieistniejących dokumentów zakupu, wystawianie korekt faktur wewnętrznych.
  • Zamówienia i faktury zaliczkowe
    • Wystawianie dokumentów zamówień od klientów oraz do dostawców.
    • Możliwość przekształcania zamówień w dokumenty handlowe, jak i magazynowe.
    • Przekształcanie zamówień od klienta w zamówienia do dostawcy na podstawie podstawowych dostawców towarów.
    • Ewidencjonowanie wpłat od klientów na poczet zamówień za pomocą faktur zaliczkowych.
    • Wydruk zamówienia od klienta jako Faktura Pro Forma.
    • Dwie metody naliczania VAT na fakturach zaliczkowych: różnicowa i proporcjonalna.
    • Fiskalizacja faktur zaliczkowych.
    • Możliwość wyboru wysyłania do drukarki fiskalnej nazw towarów występujących na fakturach zaliczkowych lub zbiorczych zaliczek w poszczególnych stawkach.
    • Możliwość wystawiania faktur zaliczkowych w okresie przejściowym obowiązywania różnych stawek VAT na towary występujące w zamówieniu.
    • Wyliczanie prognozowanej marży i zysku na zamówieniu od klienta.
    • Ostrzeganie lub/i blokowanie przyjmowania zamówień od klientów zalegających z płatnościami.
    • Definiowanie i drukowanie sugerowanych form płatności.
    • Naliczanie i rozliczanie odpisów na fundusze promocji produktów rolno-spożywczych.
  • Dokumenty magazynowe
    • Ewidencjonowanie ruchu towaru do/z magazynu (w tym także z wirtualnym naliczeniem podatku VAT) oraz ruchu towaru między magazynami (oddziałami).
    • Ewidencjonowanie wydań i przyjęć wewnętrznych za pomocą dokumentów przychodu i rozchodu wewnętrznego.
    • Ewidencjonowanie inwentaryzacji w magazynie na dwa sposoby: pełny i uproszczony (szybki).
    • Możliwość wypisywania faktur zbiorczych zarówno sprzedaży jak i zakupu na podstawie wystawionych wielu wydań lub przyjęć zewnętrznych.
    • Przekształcanie dokumentu magazynowego do faktury zwykłej, faktury RR, paragonu i paragonu imiennego.
    • Zbiorcze naliczanie korekt kosztów za podany okres czasu dla dokumentów handlowych i magazynowych.
    • Możliwość skalkulowania cen towarów na podstawie dokumentów magazynowych przychodujących towar.
    • Prowadzenie pełnej inwentaryzacji przez wielu pracowników na raz.
    • Wprowadzanie automatycznego przychodu i rozchodu towarów na podstawie wykonanych inwentaryzacji.
    • Możliwość ewidencjonowania przesortów na dokumencie zbierającym dane inwentaryzacyjne.
  • Finanse i rozrachunki
    • Ewidencjonowanie zewnętrznych dokumentów jako faktury zakupu, dokumentów kasowych (KP, KW) w definiowanych przez użytkownika kasach gotówkowych. Numeracja indywidualna dla każdej kasy. Moduł wspólny z Rewizorem GT.
    • Ewidencjonowanie operacji bankowych (wpłata na konto, wypłata z konta) z podziałem na rachunki bankowe podmiotu. Moduł wspólny z Rewizorem GT.
    • Możliwość dopisywania transferów bankowych pomiędzy kontami podmiotu – automatycznie tworzone są operacje wpłaty i wypłaty z konta.
    • Możliwość określania statusów uzgodnienia operacji bankowych (operacja do uzgodnienia/uzgodniona/nieuzgodniona) z wykorzystaniem numerów wyciągów bankowych.
    • Prowadzenie rachunków bankowych w dowolnej walucie – operacje bankowe muszą być ewidencjonowane w walucie danego rachunku.
    • Moduły rozrachunkowe wspólne dla Subiekta GT i Rewizora GT.
    • Obsługa 4 rodzajów rozrachunków: (N) należności, (Z) zobowiązania, (SN) spłaty należności, (SZ) spłaty zobowiązania.
    • Ewidencjonowanie rozrachunków dla: odbiorców, dostawców, pracowników, urzędów skarbowych i oddziałów ZUS.
    • Automatyczne generowanie rozrachunków przez wystawienie dokumentu handlowego. Dostępna jest również możliwość ręcznego wprowadzenia rozrachunków.
    • Wiele sposobów rozliczania rozrachunków: pojedynczo, zbiorczo, przez skojarzenie z nierozliczonymi rozrachunkami przeciwnego typu, za pomocą dokumentu kompensacyjnego.
    • Obsługa programu źródłowego (Subiekt GT, Rewizor GT lub Gratyfikant GT) w modułach rozrachunkowych.
    • Obsługa cesji rozrachunku w sytuacji dekretacji dokumentów handlowych Subiekta GT płatnych kartą płatniczą lub ratalnie. Należność na centrum autoryzacji kart płatniczych jest automatycznie wiązana ze spłatą należności na płatnika (odbiorcę dokumentu).
    • Pełna historia rozrachunków – możliwość obejrzenia stanu rozrachunków na dowolny dzień (3 zestawienia standardowe).
    • Moduł Kompensaty, umożliwiający ewidencjonowanie dokumentów kompensacyjnych.
    • Obsługa 3 stanów dokumentu kompensacyjnego: propozycja kompensacyjna, kompensata zrealizowana oraz kompensata odrzucona.
    • Ewidencjonowanie wyciągów bankowych otrzymywanych z banków prowadzących rachunki bankowe podmiotu.
    • Możliwość rozliczania rozrachunków w walutach obcych spłatami w złotówkach i vice versa.
  • Kartoteki
    • Kartoteka kontrahentów z podziałem na odbiorców i dostawców oraz firmy i osoby.
    • Ewidencjonowanie i wykorzystywanie adresów korespondencyjnych i dostawy przypisanych do kontrahentów.
    • Rozbudowane parametry dla wprowadzanych pozycji kartotekowych.
    • Możliwość przypisywania szeregu parametrów do kontrahenta – np. domyślny rabat, płatność, itd.
    • Możliwość dodawania zdjęcia do kontrahenta.
    • Grupowanie kontrahentów poprzez zapisywanie ich do grup oraz przypisywanie cech.
    • Możliwość definiowania 8 pól własnych.
    • Możliwość ewidencjonowania i przypisywania notatek do poszczególnych kontrahentów.
    • Deaktywacja nieużywanych kontrahentów.
    • Przesyłanie danych o kontrahentach do innych oddziałów za pomocą komunikacji plikowej.
    • Ewidencjonowanie kontaktu do kontrahenta poprzez e-mail, telefon, faks oraz numery komunikatorów internetowych.
    • Ewidencja asortymentu w podziale na towary, usługi, komplety i opakowania.
    • Możliwość montowania kompletów ze składników zgodnie ze specyfikacją.
    • Przesyłanie danych o towarach między oddziałami za pomocą komunikacji plikowej.
    • Deaktywowanie nieużywanych pozycji kartoteki towarowej.
    • Rozbudowana kalkulacja cen z uwzględnieniem wielu poziomów cen, własnych narzutów, marż, ceł, itd.
    • Specyfikowanie danych niezbędnych do współpracy z urządzeniami zewnętrznymi (nazwa fiskalna, kod PLU, towar do ważenia na wadze etykietującej, otwarta cena w kasie fiskalnej).
    • Możliwość przypisania wielu kodów kreskowych dla jednej pozycji towarowej.
    • Przypisywanie podstawowych oraz dodatkowych jednostek miary.
    • Możliwość przypisania sprzedaży towaru przez wartość.
    • Definiowanie różnych stawek VAT przy zakupie i sprzedaży.
    • Definiowanie powiązanego asortymentu, który automatycznie jest wstawiany do zawartości dokumentu wraz z towarem (np. sok i butelka).
    • Definiowanie danych niezbędnych do deklaracji Intrastat.
    • Grupowanie asortymentu poprzez zapisywanie go do grup oraz przypisywanie cech.
    • Definiowanie do 8 pól własnych asortymentu towarowego.
    • Możliwość wykonywania zbiorczych operacji na bazie towarowej, m.in. zmiany stawek VAT, PKWiU, cechy, grupy.
    • Kartoteka wspólników i właścicieli.
    • Kartoteka instytucji z podziałem na urzędy skarbowe i oddziały ZUS.
    • Obsługa wielu innych słowników kartotekowych zebranych w module Słowniki.
  • Współpraca z urządzeniami zewnętrznymi
    • Drukowanie dokumentów za pomocą drukarek graficznych i tekstowych.
    • Obsługa ponad 100 modeli kas fiskalnych.
    • Obsługa prawie 50 modeli drukarek fiskalnych.
    • Obsługa prawie 20 modeli wag etykietujących.
    • Możliwość współpracy z czytnikiem kodów kreskowych (klawiaturowy i RS), wraz z obsługą kodów ze zmienną ilością, ceną i wagą.
    • Udostępnione przesyłanie i importowanie danych o towarach, odbiór sprzedaży, raporty dobowe i okresowe, oraz wiele innych operacji.
    • Planowanie operacji do wykonania wraz z kolejnością ich wykonywania.
    • Mechanizm synchronizacji zapewniający zgodność danych między Subiektem GTa urządzeniami.
    • Raportowanie wykonania wszystkich operacji w rejestrze transmisji.
  • Pozostałe funkcjonalności
    • Obsługa deklaracji Intrastat.
    • Definiowanie promocji na określone grupy asortymentu dla kontrahentów w oznaczonym terminie.
    • Definiowanie i generowanie wielu cenników.
    • Możliwość wykonywania przeceny z możliwością wyboru cen, które mają ulec zmianie, sposobu wyliczenia nowych cen oraz zaokrąglaniem zarówno do pełnych groszy/złotych, jak i do końcówek „.99”.
    • Możliwość zablokowania do edycji dokumentów z wybranego okresu.
    • Drukowanie wielu rodzajów naklejek zarówno dla towarów, jak i kontrahentów za pomocą wielu szablonów.
    • Wiele zestawień prezentujących sprzedaż oraz zakupy w wielu ujęciach w wybranym okresie, stan rozrachunków, rejestry VAT sprzedaży i zakupu oraz wiele innych.
    • Możliwość tworzenia własnych zestawień opartych na technologii SQL, XML, COM.
    • Ponad 220 wzorców wydruku w standardzie.
    • Możliwość tworzenia własnych wzorców wydruku w oparciu o istniejące już wzorce fabryczne.
    • Możliwość eksportowania i importowania wzorców.
    • Konfigurowalna kontrola poprawności NIP-u kontrahentów oraz rachunków bankowych.
    • Rozbudowane parametry i słowniki zebrane w dedykowanych i osobnych modułach. Dodatkowo, kontekstowo wybrane parametry i słowniki są również dostępne z poziomu każdego modułu.
    • Możliwość szczegółowego określenia uprawnień do wszystkich opcji w programie (Słowniki-Personel).
    • Obsługa programu za pomocą klawiatury.
    • Przeniesienie danych ze starszych programów: mikroSubiekt, mikroSubiekt dla Windows, Subiekt 4, Subiekt 5/Euro, Subiekt dla Windows.
    • Rozbudowana archiwizacja danych: możliwość archiwizacji w trakcie pracy programu, archiwizacja pojedynczego podmiotu lub wszystkich (funkcjonalność dla biur rachunkowych), ustawianie harmonogramu archiwizacji, dowolne tworzenie nazwy archiwum, możliwość ustalania kompresji archiwum oraz możliwość zabezpieczenia archiwum hasłem.
    • Praca sieciowa i możliwość definiowania wielu użytkowników programu.
    • Wykorzystanie profesjonalnej bazy danych MS SQL Server 2000, 2005, 2008, 2008 R2 lub 2012.
    • Unikatowy mechanizm InsMAIL informujący o ważnych zdarzeniach (m.in. pobieranie kursów walut, dostępne nowe wersje programu).
    • Archiwizacja baz danych z możliwością ustalania harmonogramów.
    • Kontekstowy system pomocy uruchamiający temat zgodny z miejscem wywołania.
    • Pełna integracja z programem księgowym Rachmistrz GT (księga przychodów i rozchodów, podatek zryczałtowany), wspólna kartoteka kontrahentów.
    • Pełna integracja z programem księgowym Rewizor GT (księga handlowa), wspólna kartoteka kontrahentów i rozrachunki.
    • Pełna integracja z programem Gestor GT(zarządzanie relacjami z klientami), wspólna kartoteka kontrahentów i towarów.

Pozostałe programy sprzedażowe InsERT

Subiekt nexo PRO

CENA SRP od: 1199 PLN netto Rozszerzona wersja systemu sprzedaży wzbogacona o wiele dodatkowych rozwiązań.

Subiekt GT Sfera

CENA SRP od: 1598 PLN netto Otwarty system sprzedaży, gotowy na rozbudowę o potrzebne firmie rozwiązania.

Gestor GT

CENA SRP od: 699 PLN netto System zarządzania relacjami z klientami, współpracujący z Subiektem GT.

Gestor GT Sfera

CENA SRP od: 1398 PLN netto Otwarty, gotowy na rozbudowę system zarządzania relacjami z klientami.

Sello

CENA SRP od: 137,40 PLN netto System sprzedaży w serwisach aukcyjnych, współpracujący z Subiektem GT/nexo.

Subiekt Sprint

CENA SRP od: 400 PLN netto System szybkiej sprzedaży detalicznej, ściśle zintegrowany z Subiektem GT.

Mobilny Subiekt

CENA SRP od: 850 PLN netto System sprzedaży mobilnej, ściśle zintegrowany z Subiektem GT.

oscGT

CENA SRP od: 300 PLN netto Łatwe w użyciu narzędzie zapewniające współpracę pomiędzy Subiektem GT a sklepem internetowym.

mikroSubiekt dla Windows

CENA SRP od: 150 PLN netto Prosty i wygodny system do ewidencjonowania sprzedaży.

Kupuj u nas

Pobierz i wyślij oświadczenie jeśli wcześniej obsługiwałą Cię inna firma.

Najniższe ceny na rynku

Gwarantujemy Ci najniższą cenę na rynku na produkty InsERT

Korzyści dla ciebie

niezawodni
elastryczni
Nr.1 w Polsce



Sprzedawca

" Wszelkie informacje dotyczące produktów firmy InsERT udzielamy
e-malowo insert@noxeo.pl oraz telefonicznie 5 3333 1000 Serdecznie zapraszamy do kontaktu!"